breadcrumbs_revolution_theme

На які товари розповсюджується гарантія?

Гарантія підтверджує відповідальність виробника про відсутність заводських дефектів. Гарантія надається від 2-х тижнів до 10 років в залежності від виробника. Гарантійний термін вказано в кожній картці товару на сайті.

Наполегливо рекомендуємо перевіряти комплектність та відсутність дефектів у товарі під час його отримання (комплектність визначається описом виробу або керівництвом з його експлуатації).

 

Куди звертатися щодо питань з гарантійного обслуговування?

З питань гарантійного обслуговування звертайтеся в сервісний центр, зазначений в гарантійному талоні.

 

В яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у випадку:

  • неправильного монтажу обладнання;
  • неправильного першого пуску обладнання;
  • пошкоджень, що виникли через аварійне підвищення або зниженням напруги в мережі;
  • пошкоджень, що виникли через неправильне підключенням до електромережі;
  • пошкоджень, що виникли через використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
  • порушення збереження гарантійних пломб;
  • наявності механічних чи інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантійного талона.