breadcrumbs_revolution_theme

Чи можна повернути товар, якщо він мені не підійшов?

Згідно з "Законом Про захист прав споживачів" ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки, за умови збереження товарного вигляду та документів, що підтверджують покупку.

Ви можете повернути товар, якщо:       

  • Товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей і т. д.
  • Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки.
  • Збережене все заводське маркування

Якщо в товарі з'явився дефект, то обмін або повернення товару відбувається лише після діагностики Сервісного центру, що вказаний в гарантійному талоні.

 

Як можна обміняти або повернути товар?

Товар необхідно відправити «Новою Поштою». Деталі пересилки уточнюйте за тел. (097) 221 35 29, (095) 903 43 21.

Товар повинен містити упаковку, комплектуючі до нього, гарантійний талон та товарний чек.

Ми повернемо гроші в день отримання товару або, за відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.